نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل کلیپ

نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل کلیپ Clip

اسپیکر جی بی ال مدل کلیپ Clip شما خراب شده؟ نگران نباشید!

اسپیکرهای جی بی ال به دلیل کیفیت صدای عالی و عمر طولانی مشهور هستند، اما ممکن است روزی به تعمیر نیاز پیدا کنند. اگر اسپیکر جی بی ال مدل کلیپ Clip شما خراب شده، به جای دور انداختن آن، می‌توانید آن را تعمیر کنید.

در این مقاله، به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید اسپیکر جی بی ال مدل کلیپ Clip خود را تعمیر کنید. همچنین، به شما خواهیم گفت که چه زمانی باید اسپیکر خود را به یک متخصص تعمیرات ببرید.

بیشتر بدانید در مورد: تعمیر سوکت شارژ اسپیکر بلوتوثی

مشکلات رایج اسپیکر جی بی ال مدل کلیپ Clip

برخی از مشکلات رایج اسپیکر جی بی ال مدل کلیپ Clip عبارتند از:

  • عدم اتصال به بلوتوث
  • قطع و وصل شدن صدا
  • کاهش کیفیت صدا
  • خاموش شدن ناگهانی
  • کار نکردن دکمه‌ها

درباره موضوع » تعمیر اسپیکر بلوتوثی کوچک در این مقاله صحبت شده است

راه حل‌های رایج برای مشکلات اسپیکر جی بی ال مدل کلیپ Clip

برخی از راه حل‌های رایج برای مشکلات اسپیکر جی بی ال مدل کلیپ Clip عبارتند از:

  • ریست کردن اسپیکر
  • به روز رسانی سیستم عامل اسپیکر
  • شارژ کردن اسپیکر
  • تنظیم مجدد بلوتوث
  • تمیز کردن اسپیکر

علت خاموش نشدن تلویزیون سامسونگ را در این مطلب کاملا متوجه خواهید شد.

اگر هیچ یک از این راه حل‌ها کار نکرد، چه؟

اگر هیچ یک از راه حل‌های بالا مشکل اسپیکر شما را حل نکرد، باید آن را به یک متخصص تعمیرات ببرید.

نکاتی برای تعمیر اسپیکر جی بی ال مدل کلیپ Clip

  • قبل از شروع تعمیر، دفترچه راهنمای اسپیکر خود را مطالعه کنید.
  • از ابزار مناسب برای تعمیر اسپیکر استفاده کنید.
  • اگر در تعمیر اسپیکر تجربه ندارید، آن را به یک متخصص تعمیرات ببرید.

در این مقاله در مورد : علت خاموش شدن تلویزیون سامسونگ صحبت کرده ایم

هزینه تعمیر اسپیکر جی بی ال مدل کلیپ Clip

هزینه تعمیر اسپیکر جی بی ال مدل کلیپ Clip به نوع مشکل و قطعات مورد نیاز برای تعمیر بستگی دارد. به طور کلی، هزینه تعمیر این اسپیکر بین 50 تا 200 هزار تومان است.

جمع بندی

اسپیکرهای جی بی ال مدل کلیپ Clip از کیفیت صدای عالی و عمر طولانی برخوردار هستند. اما ممکن است روزی به تعمیر نیاز پیدا کنند. اگر اسپیکر شما خراب شده، قبل از دور انداختن آن، سعی کنید آن را تعمیر کنید.

در این مقاله، به شما گفتیم که چگونه می‌توانید اسپیکر جی بی ال مدل کلیپ Clip خود را تعمیر کنید. همچنین، به شما گفتیم که چه زمانی باید اسپیکر خود را به یک متخصص تعمیرات ببرید.

 تعمیر تلویزیون در تهران را به راحتی بیابید

نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل کلیپ Clip

 

نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل کلیپ Clip تفاوت چندانی بین JBL Clip ۳ جدید و نسخه قبلی وجود ندارد، اما کمی دقیق تر نگاه می کنید و متوجه تفاوت های ظریف آن می شوید. البته هنوز هم یک اسپیکر دارد، اما بر خلاف Clip ۲ – این اسپیکر به جای اینکه یک مثلث فلزی کوچک باشد که به پلاستیک سخت متصل شده است، در قاب اسپیکر قرار گرفته است.

نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل کلیپ Clip

 

JBL Clip ۳ نیز هنوز همان سه دکمه پخش مدل قبلی را دارد، اما حالا می بینید که آن ها برخلاف اسپیکرهای کوچک اطراف لبه، در بافت جلویی اسپیکر تعبیه شده اند. به نظر می رسد JBL با جدیدترین مدل خود، زبان طراحی منسجمی در محصولات خود دارد؛ چرا که دکمه ها با دیگر بلندگوهای موجود در خط تولید سازگار هستند.نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل کلیپ Clip  بزرگ ترین ارتقا مربوط به پشت بلندگو است که حالا به جای یک برش برای کابل ۳.۵ میلی متری، یک پلاستیک محکم است. به خصوص که هنوز یک ورودی ۳.۵ میلی متری وجود دارد بنابراین اگر می خواهید به آن وصل شوید تنها کاری که باید انجام دهید این است که کابل خودتان را تهیه کنید.

نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل کلیپ Clip

 

نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل کلیپ Clip احتمالا شما JBL Clip ۳ را براساس اینکه کابل صوتی به آن متصل است یا خیر، دریافت نمی کنید، بنابراین خوشحال خواهید شد اگر بدانید که این اسپیکر به سختی اسپیکرهای قبلی خود است. نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل کلیپ Clip یکی از بهترین ویژگی های Clip ۳ این است که بله، در واقع ضد آب است. در صورت نیاز به لطف ساخت IPX۷ می توانید آن را تا عمق ۱ متری آب به طور کامل غوطه ور کنید و کاردبوردی که در این قاب تعبیه شده، در مجموع حس خشن تری به آن می دهد.

مقاله علت روشن نشدن اسپیکر میکروفونی را دنبال کنید و اگر نیاز به تعمیر اسپیکر داشتید میتوانید از خدمات مرکز سرویس ایران استفاده نمائید

نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل کلیپ Clip

نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل کلیپ Clip نه اینکه نگران جدا شدن پلاستیک سخت مدل قدیمی تر باشم، بلکه طراحی جدید قطعات متحرک کمتری را معرفی می کند که برای اهداف دوام خوب هستند. به علاوه، کاربید احساس استحکام می کند و اصلا احساس سستی نمی کند. تنها با ۲۲۲ گرم وزن، اگر می خواهید آن را از کوله خود آویزان کنید، یا حتی اگر می خواهید آن را از دوش آویزان کنید، بهترین همراه پیاده روی است.

نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل کلیپ Clip

نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل کلیپ Clip خوشبختانه اتصال به JBL Clip ۳ بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه بلوتوث را در کنار اسپیکر فشار دهید. از آنجا می توانید اسپیکر را در تنظیمات بلوتوث خود پیدا کنید تا به آن متصل شوید. اگر مشکل دارید و می خواهید اسپیکر را به طور کامل ریست کنید، اوضاع کمی دشوار می شود. نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل کلیپ Clip ابتدا باید با فشردن دکمه پاور، اسپیکر را روشن کنید. منتظر بمانید تا صدا پخش شود که به این معنی است که بلندگو روشن است و سپس دکمه پخش و دکمه افزایش حجم صدا را به طور همزمان پایین نگه دارید. چراغ نشانگر باید قبل از خاموش شدن بلندگو شروع به چشمک زدن بین سفید و قرمز کند. نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل کلیپ Clip شما باید با انجام این کار یک راه اندازی مجدد کارخانه ای انجام می دادید و سپس می توانستید تنها با فشردن دکمه بلوتوث، اسپیکر را روشن کرده و با آن جفت شوید، گویی که یک دستگاه کاملا جدید است.

با موضوع تعمیر اسپیکر هارمن کاردن در ارتباط باشید

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

تا به الان رای داده نشده . اولین نفری باشید که به این پست امتیاز میدهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایندگی رسمی جی بی ال

طراحی سایت و سئو سایت : ونـــوس وب

مجوز های مرکز سرویس ایران

همشهریان گرامی،

توجه شما را به این نکته جلب می‌نماییم که به مکان‌هایی که جواز کسب و تابلو در جلوی واحد خود نصب نکرده‌اند، اعتماد نکنید. این مکان‌ها به احتمال زیاد نمایندگی‌های معتبر نیستند و ممکن است هزینه‌های گزافی را به عنوان نمایندگی از شما دریافت کنند.

همچنین، حتماً قبل از مراجعه به هر سایتی، از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید. برای این کار می‌توانید از اتحادیه مربوطه استعلام بگیرید و یا به نماد اعتماد الکترونیک در سایت مورد نظر توجه کنید.

پروانه کسب مرکز سرویس ایران

The Courses