نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل LSR308 Studio monitor

نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل LSR308 Studio monitor

نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل LSR308 Studio monitor

نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل LSR308 Studio monitor برای مقایسه روی View بزرگ تر کلیک کنید. نمایش سوئیچ های بزرگ تر LF Trim و HF Trim “TRIM” در حالی که اکثر تولیدکنندگان تنها یک اندازه گیری بر روی محور عملکرد بلندگو انجام می دهند، این نشان نمی دهد که در اتاق شما چگونه به نظر خواهد رسید.نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل LSR308 Studio monitor معیار طراحی مرجع خطی LSR JBL به هفتاد و دو اندازه گیری نیاز دارد که بیش از ۱۲۰۰ برابر داده بیشتری را به دست می دهد و JBL را قادر می سازد تا بلندگویی را مهندسی کند که در هر فضای کاری “درست به نظر می رسد”. با طراحی LSR، مانیتورهای استودیو سری ۳ دقت بالاتری را بدون توجه به اندازه و شکل اتاق شما ارائه می دهند، بنابراین ترکیب های شما هنگام شنیدن در هر سیستم پخشی “به نقطه خود می رسند”.

جی بی ال JBL مدل LSR308 Studio monitor

نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل LSR308 Studio monitor

نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل LSR308 Studio monitor جادویی است که مسئول تصویربرداری فوق العاده سری ۳ است. آنچه خواهید شنید، افزایش جزئیات HF است و عمق و محیط بیشتری را در ضبط تجربه خواهید کرد. نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل LSR308 Studio monitor جزئیات ریز را حتی در یک ترکیب متراکم نیز می توان شنید. نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل LSR308 Studio monitor یک تصویر پانورامای استریوی عریض و یک تصویر فانتوم – وسط صخره ای. بلندگوهای سری ۳ بدون در نظر گرفتن آکوستیک اتاق، صدای خنثی را در یک فضای کاری بسیار بزرگ ارائه می دهند. این بدان معناست که لازم نیست برای اعمال تنظیمات دقیق در ترکیب خود، درست جلوی بلندگوها قرار بگیرید.

بیشتر بخوانید
نمایندگی تعمیرات اسپیکر ای دی جی (ADJ)

نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل LSR308 Studio monitor

سوئیچ حساسیت ۱۰ dB / ⁇ ۴ dB سازگاری با طیف گسترده ای از منابع سیگنال را تضمین می کند و به شما اجازه می دهد سری ۳ را به تجهیزات حرفه ای با خروجی بالا بدون خطر اضافه بار ورودی متصل کنید. طراحی درگاه فرکانس پایین Slip Stream اختصاصی JBL هماهنگ با ووفر عمل می کند تا پاسخ باس عمیق را در تمام سطوح پخش ایجاد کند. شکل دولایه پورت دقیقا برای گسترش فرکانس پایین بیشتر و کاهش آشفتگی مهندسی شده است.

نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل LSR308 Studio monitor

نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل LSR308 Studio monitor مانیتورهای استودیو سری ۳ با ارائه عملکرد حرفه ای در مناسب ترین قیمت، اولین محصولاتی هستند که از فن آوری جدید و هیجان انگیز JBL با نام Image Control Waveguide بهره می برند. نمایندگی تعمیرات جی بی ال JBL مدل LSR308 Studio monitor در ارتباط با ترنسفورمر ۳ سری و اجزای سیستم، Image Control Waveguide به شما اجازه می دهد تا جزئیات و عمق را در ضبط هایی که تا به حال نشنیده اید، بشنوید

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

تا به الان رای داده نشده . اولین نفری باشید که به این پست امتیاز میدهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایندگی رسمی جی بی ال

The Courses