نمایندگی تعمیرات اسپیکر دی مکس در تهران

نمایندگی تعمیرات اسپیکر دی مکس در تهران

نمایندگی تعمیر اسپیکر دی مکس: احیای صدای خاطرات شما

مرکز سرویس ایران: ناجی اسپیکرهای دی مکس شما

بیشتر بدانید در مورد: نمایندگی تعمیرات اسپیکر و آمپلی فایر هارمن کاردن (Harman Kardon)

صدای دلنشین اسپیکر دی مکس شما ناگهان قطع شده؟ دیگر نگران نباشید! مرکز سرویس ایران، به عنوان نمایندگی تعمیر اسپیکر دی مکس، با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات تخصصی انواع اسپیکر، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

چرا مرکز سرویس ایران را انتخاب کنید؟

  • تخصص و تجربه: کارشناسان مجرب و متخصص ما با گذراندن دوره‌های تخصصی تعمیرات اسپیکر دی مکس، به عیب یابی و تعمیر دقیق و اصولی اسپیکر شما می‌پردازند.
  • استفاده از قطعات اصل: ما در تعمیرات اسپیکر دی مکس فقط از قطعات اصل و باکیفیت استفاده می‌کنیم تا عمر مفید اسپیکر شما را افزایش دهیم.
  • ضمانت تعمیرات: خدمات تعمیرات مرکز سرویس ایران همراه با ضمانت ارائه می‌شود تا شما از کیفیت خدمات ما اطمینان خاطر داشته باشید.
  • قیمت مناسب: ما با ارائه قیمت‌های منصفانه و رقابتی، تعمیرات اسپیکر دی مکس را برای شما به صرفه‌تر می‌کنیم.
  • سرعت در ارائه خدمات: به دلیل اهمیت زمان برای شما، تعمیرات اسپیکر شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

خدمات مرکز سرویس ایران

  • تعمیر تخصصی انواع اسپیکر دی مکس، شامل اسپیکرهای بلوتوثی، شارژی، خانگی و…
  • عیب یابی دقیق و اصولی مشکلات اسپیکر
  • تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل
  • ارائه خدمات گارانتی و ضمانت تعمیرات
  • مشاوره رایگان به مشتریان
بیشتر بخوانید
نمایندگی تعمیرات اسپیکر میفا (Mifa)

مشکلات رایج اسپیکر دی مکس

  • قطع شدن صدا
  • ضعیف شدن صدا
  • خش خش صدا
  • عدم اتصال بلوتوث
  • روشن نشدن اسپیکر
  • شارژ نشدن اسپیکر

در صورت بروز هرگونه مشکل برای اسپیکر دی مکس خود، می‌توانید با مرکز سرویس ایران تماس گرفته و از خدمات تخصصی ما بهره‌مند شوید.

همراه شما در احیای صدای خاطراتتان

نمایندگی تعمیرات اسپیکر دی مکس در تهران

اسپیکر دی مکس: امروزه پیشرفت فناوری اپسیکر آن را به محصولی ضروری برای یک زندگی لذت بخش تبدیل کرده است. با پیشرفت تکنولوژی ساخت اسپیکر، انتخاب اسپیکر متناسب با نیازها و اولویت های کاربر آسان و سودآور خواهد بود. به عبارت ساده تر، نیازهای کاربری که برای سیستم کامپیوتری خود به اسپیکر نیاز دارد، با نیازهای کاربری که به دنبال بسته بندی اسپیکر برای یک شب یا مسافرت است، متفاوت است و ممکن است انتظارات هر یک از اسپیکر ها متفاوت باشد. فناوری باعث شده است که برخی از سخنرانان از بیشتر انتظارات فراتر روند. رضایت کاربران در یک بسته بنابراین دانستن نیاز کاربر به اسپیکر کمک زیادی به خریدار در هنگام خرید و انتخاب بهترین گزینه می کند.

نمایندگی تعمیرات اسپیکر دی مکس

همه ما به چندین اسپیکر از جمله بلندگوهای تلفن، لپ تاپ یا تلویزیون خود دسترسی داریم، اما هیچ یک از آنها کیفیت بلندگوهای بلوتوث بزرگ را ندارند. اسپیکر دی مکس بتا مدل DM605 یک اسپیکر بزرگ با کیفیت صدای عالی و حجم بالا می باشد. علاوه بر همه اینها، اسپیکر دی مکس باکیفیت دارای باتری نسبتاً بزرگی است که ساعت ها آن را شارژ می کند.

نمایندگی تعمیرات اسپیکر دی مکس تهران

اندازه آن 5 سانتی متر است و وزن آن به 6 کیلوگرم می رسد. با توجه به قابلیت های این دستگاه باید گفت که وزن و ابعاد آن کاملا قابل قبول بوده و حمل و نقل نسبتا آسانی دارد. در قسمت جلویی اسپیکر خروجی صدا وجود دارد که توسط چراغ های LED احاطه شده است. این چراغ ها به بتا DM605 ظاهری متفاوت به خصوص در نور کم می دهند و آن را منحصر به فرد می کنند. پورت ها و کنترل پنل دستگاه نیز بالای آن قرار گرفته و دسترسی به آن بسیار آسان است که باعث بهبود استفاده از اسپیکر شده است.

بیشتر بخوانید
نمایندگی رسمی تعمیرات اسپیکر هارمن کاردن (Harman Kardon) نمایندگی رسمی تعمیر اسپیکر هارمن کاردن

نمایندگی تعمیرات اسپیکر دی مکس در تهران

اسپیکر دی مکس که با صدای قدرتمند خود کاربران را شگفت زده می کند. این سیستم صوتی از دو واحد چوبی قدرتمند تشکیل شده است که هر کدام 125 سانتی متر ارتفاع دارند و هر کدام از این واحدها مجهز به بلندگوهای فعال 10 اینچی هستند. روی بلندگوی اصلی این سیستم صوتی دکمه ها و ورودی های لمسی برای کنترل آسان قرار داده شده است. طراحی جذاب صفحه نمایش و نورپردازی دکمه های لمسی و همچنین ارتفاع متناسب با عرض محصول باعث شده تا این محصول نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی منزل شما داشته باشد. اسپیکر دی مکس دارای پورت USB با قابلیت پخش فایل های ویدئویی تا فرمت HD برای اتصال فلش مموری و پورت کارت حافظه SD می باشد.

نمایندگی تعمیر اسپیکر دی مکس

برای اینکه بتوانید میکروفون خود را به دستگاه متصل کنید، دو ورودی میکروفون در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، یک میکروفون به همراه اسپیکر دی مکس ارائه می شود تا بتوانید از حالت کارائوکه دستگاه استفاده کنید. این مدل از اتصال بی سیم بلوتوث استفاده می کند. با استفاده از این قابلیت می توانید فایل های صوتی خود را از تلفن همراه یا سایر پخش کننده های موسیقی به این اسپیکرها بدون اتصال هیچ کابلی انتقال دهید. از آنجایی که برخی از تلویزیون های جدید در حال حاضر تنها دارای خروجی های صوتی اپتیکال و کواکسیال هستند، ورودی های اپتیکال-کواکسیال این سیستم صوتی بسیار راحت است. ویژگی بارز محصولات شرکت میکرولاب نسبت به محصولات مشابه، علاوه بر کیفیت بالا و 16 میلی متر ضخامت بدنه، در آپدیت جدید قرار است اپلیکیشنی با امکان کنترل تمامی اجزای صدا داشته باشد. هنگام مقایسه این مدل با سایر محصولات صوتی حرفه ای، متوجه قیمت مقرون به صرفه آن خواهید شد.

بیشتر بخوانید
نمایندگی تعمیرات اسپیکر دی ای اس (D.A.S)

تعمیر اسپیکر دی مکس

اسپیکر دی مکس از روش های مختلفی برای اتصال به دستگاه های دیگر استفاده می کند. بلوتوث راهی برای اتصال بی سیم این اسپیکر به دستگاه های دیگر است که کار خود را به خوبی انجام می دهد. این بلوتوث از فناوری TWS پشتیبانی می کند و می توانید از طریق بلوتوث دو اسپیکر را به هم متصل کنید تا صدا استریو شود و حجم آن بسیار بیشتر شود. علاوه بر بلوتوث، می توانید USB یا کارت حافظه خود را مستقیماً به بلندگو متصل کنید. جک 3.5 میلی متری همچنین به شما امکان می دهد از طریق کابل AUX به دستگاه های دیگر متصل شوید.

نمایندگی تعمیرات دی مکس در شهرستان ها

نمایندگی تعمیرات دی مکس به منظور رفاه حال کاربران خود اقدام به تاسیس نمایندگی تعمیرات دی مکس در شهرستان ها کرده است. این نمایندگی با به کارگیری کارشناسانی با دانش و تجارب عملی بالا سعی در ارائه ی بهترین خدمات کیفی را دارد.

نمایندگی تعمیرات در تمامی استان های همدان ، گیلان ، اراک ، قزوین ، خراسان ، تبریز ، فارس ، گلستان، در شهرستان های اصفهان ، زنجان ، رشت ، ساری ، کرمان ، کرمانشاه ، اهواز نیز خدمات ارائه می دهد، تا کاربران ساکن این شهرستان ها از خدمات تعمیراتی و فروش بهره مند شوند.

به دلیل گران بودن وحساس بودن این گوشی های هوشمند تعمیرات این مدل گوشی ها حتما باید در تعمیرگاه ها وشرکت های مجاز صورت بگیرد،درغیر این صورت صدمات جبران ناپذیری بروی دستگاه شما اعمال میشود که کار تعمیرات را سخت و دشوار میکند وبه از کار افتادگی کامل دستگاه منجر میشود.

بیشتر بخوانید
نمایندگی تعمیرات اسپیکر راک (Rock)

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 2 / 5. تعداد رای: 2

تا به الان رای داده نشده . اولین نفری باشید که به این پست امتیاز میدهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایندگی رسمی جی بی ال

The Courses