نمایندگی تعمیرات پلی استیشن 5 (playstation 5)

نمایندگی تعمیرات پلی استیشن 5 (playstation 5)

تعمیرات تخصصی پلی استیشن 5: عیب یابی و رفع مشکلات کنسول شما

نمایندگی تعمیرات پلی استیشن 5: احیای دوباره کنسول شما

آیا پلی استیشن 5 شما دچار مشکل شده است؟ به دنبال یک تعمیرگاه تخصصی و قابل اعتماد برای رفع مشکلات کنسول خود هستید؟ ما در این مرکز با سالها تجربه در زمینه تعمیرات کنسول های بازی، به شما در حل مشکلات پلی استیشن 5 خود کمک خواهیم کرد.

خدمات تخصصی ما:

  • عیب یابی و رفع انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری
  • تعمیر و تعویض قطعات معیوب
  • ارتقا و آپدیت کنسول
  • ارائه خدمات گارانتی و پشتیبانی

مشکلات رایج پلی استیشن 5

  • عدم روشن شدن کنسول
  • هنگ کردن و فریز شدن تصویر
  • مشکل در خروجی تصویر و صدا
  • عدم اتصال به شبکه
  • مشکلات مربوط به دسته بازی
  • داغ شدن بیش از حد کنسول

چرا ما را انتخاب کنید؟

  • استفاده از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته
  • تکنسین های مجرب و متخصص
  • ارائه خدمات با کیفیت و تضمین شده
  • قیمت های مناسب و رقابتی
  • سرعت بالا در ارائه خدمات

مراحل تعمیر پلی استیشن 5

  1. برای ثبت درخواست خود می توانید با شماره های ما تماس گرفته و یا از طریق وب سایت ما اقدام کنید.
  2. پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را ارائه خواهند داد.
  3. در صورت نیاز، کنسول شما توسط پیک رایگان از محل شما دریافت خواهد شد.
  4. پس از عیب یابی و بررسی دقیق مشکل، تعمیرکاران ما نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد.
  5. پس از اتمام تعمیرات، کنسول شما به همراه گارانتی به شما تحویل داده خواهد شد.

با خیالی آسوده از خدمات تخصصی ما بهره مند شوید و از بازی با پلی استیشن 5 خود لذت ببرید.

نمایندگی تعمیرات پلی استیشن 5 (playstation 5)

نمایندگی تعمیرات پلی استیشن 5 (Play station 5): کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت دارد. که یکی از محصولات بسیار حرفه‌ای و خواستنی در رده کنسول‌های بازی در دنیا است. و توسط کمپانی سونی ارائه شده است. این کنسول با اعمال تغییراتی ظاهری و سخت‌افزاری طراحی شده است. که  امکانات متعددی را برای کاربران فراهم می‌کند. با عضویت در شبکه‌ی PSN و پرداخت هزینه، بازی‌های مورد نظر خود را خریداری و دانلود کنید. یا میتوانید به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید.

چرا پلی استیشن 5 (ps5) ؟

نمایندگی تعمیرات پلی استیشن 5 (Ps5): درایو بازی این محصول همچنان Ultra HD Blu-ray, up to 100GB/disc است و خروجی تصویر آن، از فرمت 4K پشتیبانی می‌کند. پردازشگر اصلی و گرافیکی این مدل تغییر اساسی کرده و از سری ۴ قدرت بالاتری دارد. همچنین ps5 به‌واسطه پورت LAN یا اتصال بی‌سیم Wi-Fi به اینترنت متصل می‌شود. پورت‌ USB از نوع Type-C به آن اضافه شده است. دسته‌ها از طریق بلوتوث به کنسول متصل می‌شوند و برد مورد نیاز را پشتیبانی می‌کند. خروجی تصویر، پورت HDMI است و کیفیت 4K را پشتیبانی می‌کند. این مدل از حافظه‌ی داخلی 825GB بهره‌مند است.

تغییرات گسترده در ظاهر

 

نمایندگی تعمیرات پلی استیشن 5 (Ps5):اولین موردی که در نگاه اول در مورد PS5 به چشم می‌خورد، تغییر محسوس ظاهر و حتی رنگ کنسول نسبت به نسل‌های گذشته است. بدنه این کنسول به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی از آن استفاده کنید. البته در جعبه این محصول یک پایه قرار داده شده است که می‌توانید برای قرار دادن کنسول به صورت افقی از آن استفاده کنید. پنل‌های کناری این کنسول به راحتی قابلیت جدا شدن را دارند. و می‌توانید آن‌ها را جدا کنید و اجزای داخلی کنسول را تمیز نمایید.

از طرفی دیگر اندازه بسیار بزرگ آن است به طوری که کاملا برای شما محسوس خواهد بود. به گفته بسیاری از منتقدین، این اندازه بزرگ به دلیل سیستم خنک کننده بسیار گسترده آن است. که این اندازه را منطقی جلوه می‌دهد. اوج نبوغ طراحی این کنسول زمانی است که مقداری به کنسول از فاصله نزدیک نگاه کنید. متوجه نکات جالبی خواهید شد.

شاید تصور کنید که ظاهر بزرگتر و سیستم خنک کننده پیشرفته‌تر، مساوی است با صدا و گرمای بیشتر. اما دقیقا با صدای بسیار کمتر نسبت به PS4 طرف هستیم و گرما هم به خوبی به محیط بیرون از دستگاه منتقل می‌شود.

تغییرات گسترده در رنگ

تقریبا بعد از پلی استیشن ۱ ( PS1 ) که از رنگ طوسی به عنوان رنگ اصلی کنسول استفاده شده بود. از رنگی مشکی به عنوان رنگ اصلی در تمامی نسل‌های بعدی استفاده ‌شد. شاید بعد از چند سال، رنگ جدیدی از آن کنسول توسط شرکت سونی به بازار می‌شد. اما در نسل جدید یعنی نسل نهم، سونی سنت شکنی کرده و رنگ سفید را به عنوان رنگ قالب قرار داده است. که البته ترکیب این رنگ سفید در کنار مشکی براق باعث زیباتر شدن آن شده است.

روی بدنه سفید رنگ این کنسول از طرح‌های بسیار ریز چهار نماد اصلی این شرکت یعنی ضربدر، مثلث، مربع و دایره پوشیده شده است. که این مورد در نوع خود بسیار جالب بود. البته بسیاری معتقد هستند که ظاهر این کنسول بسیار به آینده شبیه است. و می‌تواند یک سفینه فضایی را تداعی کند.

روی قسمت مشکی رنگ، دکمه‌های پاور و خروج دیسک به همراه یک پورت USB 3.0 و USB-C قرار گرفته‌اند. که از این پورت‌ها می‌توان برای انتقال اطلاعات ( در صورت تایید شرکت ) و همچنین شارژ کنترلر استفاده کرد.

سخت افزار، چندین برابر قوی‌تر از نسل قبل

تعمیر ps5

نمایندگی تعمیرات پلی استیشن 5 (Ps5): پردازنده AMD Ryzen Zen به همراه 16GB GDDR6 به عنوان حافظه رم در کنار AMD Radeon RDNA 2 به عنوان پردازنده گرافیکی، همه و همه این کنسول را به قوی‌ترین کنسول بازی ساخته شده توسط شرکت سونی تبدیل کرده است. که قدرتی معادل با ۱۰.۳ ترافلاپس دارد. البته که کمی ضعیف‌تر از کنسول XBOX series X با قدرت ۱۲.۱ ترافلاپس به نظر می‌رسد.

مثل XBOX، در این کنسول نیز از حافظه SSD استفاده شده است. که می‌تواند سرعت لود کنسول در بازی‌ها را بسیار افزایش دهد. همچنین زمان شروع به کار کردن کنسول نیز به طور واضحی کاهش یافته است. علی‌رغم استفاده از هارد ۱ ترابایتی، تنها ۶۶۷ گیگابایت آن برای نصب بازی‌ها قابل استفاده خواهد بود.که نگرانی‌ها در مورد فضای ذخیره سازی بیشتر می‌شود. در این مورد نیز فعلا یک پله از رقیب خود XBOX عقب‌تر است. چراکه کنسول XBOX series X فضایی حدود ۸۰۰ گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شرکت سونی تایید کرده است که در آپدیت‌های نرم افزاری بعدی، امکان استفاده از حافظه‌های جانبی را برای این کنسول فعال می‌کند. اما برای بازی کردن باید حتما بازی‌ها در حافظه SSD نصب شوند.

تفاوت اصلی این کنسول با نسخه دیجیتال آن، تنها داشتن درایو نوری است که قابلیت اجرای بازی‌ها از روی دیسک را دارد اما در نسخه دیجیتال شما باید بازی‌ها را حتما دانلود نمایید.

خدمات ما

نمایندگی تعمیرات پلی استیشن 5 سونی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی سونی است. این خدمات به دلیل تمرکز بر عیوب رایج این دستگاه و شناسایی کارآمدترین روشهای تعمیر در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. تعمیرات کنسول بازی سونی بخصوص  تعمیرات ps5 در این مرکز محدود به مورد خاصی نیست. و تمامی اشکالات سخت افزاری این دستگاه را شامل می گردد. تعمیرات پلی استیشن در این مجموعه مشمول گارانتی محدود می باشند. و بازه زمانی این گارانتی در حین مراجعه مشخص گشته و به صاحب دستگاه اعلام می گردد.

برخی از این خدمات عبارتند از: تعمیر پلی استیشن و ایکس باکس، تعمیر کنسول بازی، تعمیر برد اصلی ایکس باکس و پلی استیشن، تعویض درایو و لنز، تعمیر آداپتور xBox و PS5، تعمیر کنترلر کنسول، تعمیر کینکت و رفع اشکالات هنگ دستگاه، رفع اشکال سه چراغه شدن پلی استیشن، تعمیر لنز ایکس باکس و عیوب داغ کردن کنسول و …. .

تعمیرات  (ps5) PLAY STATION 5

تعمیر و رفع کلیه ایرادات پلی استیشن 5
تعویض و ریبال چیپ APU ،RAM ،SOUTH BRIDGE
تعمیر و رفع هنگ و فریز و خاموش شدن ناگهانی کنسول بازی
تعمیر برد اصلی، تعویض درایو، تعویض لنز، تعمیرات آداپتور
تعمیر دوربین کنسول و تعمیرات کینکت

نمایندگی تعمیرات پلی استیشن 5 در شهرستان ها

نمایندگی تعمیراتpaly station 5 به منظور رفاه حال کاربران خود اقدام به تاسیس نمایندگی تعمیرات پلی استیشن 5 در شهرستان ها کرده است و با به کارگیری کارشناسانی با دانش و تجارب عملی بالا سعی در ارائه ی بهترین خدمات کیفی را دارد.

تعمیرات پلی استیشن 5: راهنمای کامل رفع مشکلات PS5

تعمیرات پلی استیشن 5: عیب یابی و رفع مشکلات رایج PS5

آیا پلی استیشن 5 شما با مشکل مواجه شده است؟ نگران نباشید! در این راهنمای جامع، به شما در عیب یابی و رفع مشکلات رایج PS5 کمک خواهیم کرد.

مشکلات رایج PS5:

  • عدم روشن شدن PS5:

    • بررسی کنید که کابل برق به درستی به کنسول و پریز برق وصل شده باشد.
    • دکمه پاور را برای چند ثانیه نگه دارید تا کنسول ریستارت شود.
    • اگر مشکل حل نشد، ممکن است مشکل از سیم برق یا پریز برق باشد.
  • مشکلات تصویر:

    • بررسی کنید که کابل HDMI به درستی به کنسول و تلویزیون وصل شده باشد.
    • تنظیمات تصویر را در کنسول و تلویزیون خود بررسی کنید.
    • اگر مشکل حل نشد، ممکن است مشکل از کابل HDMI یا پورت HDMI باشد.
  • مشکلات صدا:

    • بررسی کنید که کابل صدا به درستی به کنسول و بلندگوها وصل شده باشد.
    • تنظیمات صدا را در کنسول خود بررسی کنید.
    • اگر مشکل حل نشد، ممکن است مشکل از کابل صدا یا بلندگوها باشد.
  • مشکلات اتصال به اینترنت:

    • بررسی کنید که به مودم یا روتر خود متصل هستید.
    • تنظیمات شبکه را در کنسول خود بررسی کنید.
    • اگر مشکل حل نشد، ممکن است مشکل از مودم یا روتر شما باشد.
  • مشکلات درایو دیسک:

    • بررسی کنید که دیسک بازی به درستی در درایو قرار گرفته است.
    • درایو دیسک را تمیز کنید.
    • اگر مشکل حل نشد، ممکن است مشکل از درایو دیسک باشد.
  • قبل از هر گونه اقدام به تعمیر PS5، حتماً از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  • اگر مشکل شما در این راهنمای حل نشد، به یک مرکز تعمیرات مجاز مراجعه کنید.
  • برای اطلاعات بیشتر در مورد تعمیرات PS5، می توانید به وب سایت رسمی سونی مراجعه کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، مشکلات دیگری نیز ممکن است برای PS5 شما رخ دهد. در این صورت، می توانید از منابع زیر برای حل مشکل خود استفاده کنید:

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 1 / 5. تعداد رای: 2

تا به الان رای داده نشده . اولین نفری باشید که به این پست امتیاز میدهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت و سئو سایت : ونـــوس وب

همشهریان گرامی،

توجه شما را به این نکته جلب می‌نماییم که به مکان‌هایی که جواز کسب و تابلو در جلوی واحد خود نصب نکرده‌اند، اعتماد نکنید. این مکان‌ها به احتمال زیاد نمایندگی‌های معتبر نیستند و ممکن است هزینه‌های گزافی را به عنوان نمایندگی از شما دریافت کنند.

همچنین، حتماً قبل از مراجعه به هر سایتی، از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید. برای این کار می‌توانید از اتحادیه مربوطه استعلام بگیرید و یا به نماد اعتماد الکترونیک در سایت مورد نظر توجه کنید.

پروانه کسب مرکز سرویس ایران

The Courses