نمایندگی تعمیرات دستگاه بلوری سونی (sony)

نمایندگی تعمیرات دستگاه بلوری سونی (sony)

نمایندگی تعمیرات دستگاه بلوری سونی (sony)

همزمان با پیشرفت تکنولوژی و تولید دیسک های با ظرفیت بالاتر و ظهور تکنولوژی سه بعدی در تلویزیون های ال ای دی دستگاه های دی وی دی و سینمای خانگی دارای تکنولوژی بلوری به بازار ارائه شدند که اصلی ترین ویژگی آنها خواندن اطلاعات دیسک های سه بعدی بود.

برخی از مشکلات شایع دستگاه های بلوری

مشکل نخواندن دی وی دی شایع ترین ایراد در مجموعه تعمیر دی وی دی بلوری bluray است.

در دستگاه های دی وی دی بلوری به مانند دی وی دی های معمولی مشکل نخواندن دی وی دی مربوط به خرابی و یا بد عمل کردن قطعه اپتیکال پیکاپ است.

ساختار اپتیکال پیکاپ در دستگاه های دی وی دی بلوری و سینمای خانگی های مجهز به این تکنولوژی پیچیده تر از اپتیکال بلاک های معمولی است و عموما قابلیت تعمیرپذیری کمتری دارند.

 

اپتیکال بلاک های اولیه که در این دستگاه ها استفاده می شدند دو لنز متفاوت خروجی داشتند یکی برای دیسک های بلوری و دیگری برای دیسک های معمولی.

با پیشرفت تکنولوژی این دو بخش در یک بخش ادغام شدند و اپتیک هایی تولید شده که در یک مجموعه هم قابلیت خواندن اطلاعات دیسک های معمولی را دارند و هم توانایی خواندن اطلاعات دیسک های بوری.

نکته قابل توجه دیگر در تعمیر دی وی دی بلوری bluray رفع نقطه ضعف های مختلف دستگاه های دی وی دی قبلی است. مثل استفاده از کاور پلاستکی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به بخش اپتیکال بلاک.

باز نشدن درب دی وی دی پلیر ایراد شایع بعدی در مجموعه تعمیر دستگاه دی وی دی پلیر است.

مکانیزم آسانسور باز و بسته شدن سینی سی دی در دستگاه های دی وی دی و سینمای خانگی بلوری bluray عملکردی مشابه دی وی دی های معمولی دارد.

عیب یابی دی وی دی پلیر بلوری

 

با توجه به حسایست بالای دستگاه ها توصیه می کنیم برای تعمیر دی وی دی بلوری bluray از مراکز مجاز تعمیرات کمک بگیرید و دستگاه های گران قیمت خود را به دست افراد بی تجربه نسپارید.

بارها دیده ایم که دستکاری تعمیرکاران بی تجربه باعث خرابی بیشتر دستگاه شده به نحوی که حتی ممکن است ظاهر ایراد تغییری نکرده اما تعداد و نوع قطعات خراب به نحوی تغییر کرده است که یا امکان تعمیر دستگاه از بین رفته و یا میزان هزینه تعمیر دی وی دی به قدری بالا رفته که تعمیر دستگاه صرفه اقتصادی ندارد.

نمایندگی تعمیرات دستگاه بلوری سامسونگ در تهران و شهرستان ها

 

نمایندگی تعمیرات دستگاه بلوری سونی به منظور رفاه حال کاربران خود اقدام به تاسیس نمایندگی تعمیرات دستگاه بلوری سونی در شهرستان ها کرده است. این نمایندگی با به کارگیری کارشناسانی با دانش و تجارب عملی بالا سعی در ارائه ی بهترین خدمات کیفی را دارد.
نمایندگی تعمیرات دستگاه بلوری سونی در تمامی استان های همدان ، گیلان ، اراک ، قزوین ، خراسان ، تبریز ، فارس ، گلستان، در شهرستان های اصفهان ، زنجان ، رشت ، ساری ، کرمان ، کرمانشاه ، اهواز نیز خدمات ارائه می دهد، تا کاربران ساکن این شهرستان ها از خدمات تعمیراتی و فروش بهره مند شوند.

برای ارتباط با ما اینجا کلیک کنید

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

تا به الان رای داده نشده . اولین نفری باشید که به این پست امتیاز میدهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت و سئو سایت : ونـــوس وب

همشهریان گرامی،

توجه شما را به این نکته جلب می‌نماییم که به مکان‌هایی که جواز کسب و تابلو در جلوی واحد خود نصب نکرده‌اند، اعتماد نکنید. این مکان‌ها به احتمال زیاد نمایندگی‌های معتبر نیستند و ممکن است هزینه‌های گزافی را به عنوان نمایندگی از شما دریافت کنند.

همچنین، حتماً قبل از مراجعه به هر سایتی، از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید. برای این کار می‌توانید از اتحادیه مربوطه استعلام بگیرید و یا به نماد اعتماد الکترونیک در سایت مورد نظر توجه کنید.

پروانه کسب مرکز سرویس ایران

The Courses