نمایندگی تعمیرات تلویزیون هارمن کاردن ( harman kardon )

نمایندگی تعمیرات تلویزیون هارمن کاردن ( harman kardon )

نمایندگی تعمیرات هارمن کاردن (harman kardon )  (مرکز سرویس ایران ) تلویزیون هارمن کاردن با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه ی تعمیر برد و انواع تلویزیون از جمله (OLED , LED , LCD ) با بهره گیری از کادر متخصص تعمیر تلویزیون،ال جی سرویس آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون های شما را در اسرع وقت و با قیمت بسیار مناسب در منزل یا محل شما به عهده بگیرد.

وجه تمایز این گروه از لحاظ فنی : تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون ال جی می باشد , آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات تعمیر تلویزیون و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می باشد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون هارمن کاردن | نام برند تلویزیون هارمن کاردن از جمله نام هایی است که از زمان خیلی دور تا به حال، همراه همیشگی بسیاری از ما بوده است. بسیاری از ما، در اماکن مختلفی ک ب صورت روزمره با آن ها سروکار داریم، برند هارمن کاردن با محصولات با کیفیت خود حضور داشته و با گذشت زمان و رشد تکنولوژی، محصولات جدید و به روز را به خانه های ما آورده است. پس به همین خاطر است که با شنیدن و دیدن نام سونی همه به یاد محصولات دیجیتال با بهترین کیفیت و به روزترین تکنولوژی خواهیم افتاد .

نمایندگی هارمن کاردن با در نظر گرفتن و تقسیم ساختار درونی خویش به واحدهای تخصصی و تجهیز هر پارت به تخصصی ترین تجهیزات و امکانات در تلاش است تا نیازهای تمامی کاربران این برند را به بهترین شکل برآورده سازد. نمایندگی هارمن کاردن ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات آن و با بهره‌مندی از حضور کارشناسان زبده و امکانات تخصصی خویش، تمامی تلاش خود را جهت ارائه بالاترین و بهترین سطح کیفی خدمات و پاسخگویی به درخواست‌های شما هموطنان گرامی – در زمینه فروش و تعمیر محصولات هارمن کاردن – و با بهره‌مندی از بهترین امکانات و ابزارآلات تخصصی است، به کار گرفته است. نمایندگی هارمن کاردن در «بخش فروش» ، تأمین‌کننده‌ی کالاها و تولیدات کمپانی آن و در بخش « خدماتِ پس از فروش » به تعمیر، بازسازی و ترمیم محصولات آن می‌ پردازد.

بهتر است این را هم بدانید که نمایندگی هارمن کاردن ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکتی است که اکنون بیش از ۱۴۵ هزار کارمند دارد.

در حال حاضر سونی با حفظ جایگاه خود در میان بیست تولیدکننده برتر در جهان، علاوه بر تولید لوازم الکترونیکی، لوازم شبکه و پزشکی، یکی از عظیم ترین شرکت‌های پخش و ضبط فیلم و موسیقی و یک موسسه خدمات مالی بین‌المللی است. محصولات این شرکت همیشه طرفداران مختص خود را داشته است و در بازار جهانی در بین رقبای خود با استقبال زیادی روبه‌رو بوده‌اند.

هارمن کاردن یکی از پیشتازان اصلی عرصه ی صوت و تصویر در دنیا است. مرکزسرویس ایران، تحت عنوان نمایندگی سونی در ایران, بخش تعمیرات تخصصی محصولات سونی و هارمن کاردن در بخش های مختلف را با استفاده از تیمی باتجربه و متخصص راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سالها تجربه در کار تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری محصولات هرمن کاردن را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

از جمله فعالیت های خوب و ستودنی این مجموعه، میتوان تصمیم برای دستمزد منصفانه بر کار دانست که مدیریت مرکز سرویس ایران تخت عنوان نمایندگی سونی در ایران به این مسئله همواره تأکید داشته است.

شرکت ما به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت ها در حوزه فروش محصولات هارمن کاردن به صورت اینترنتی با گارانتی معتبر در ایران به این نتیجه رسید. و بر آن شد تا خلا موجود را با ایجاد یک شبکه فروش اینترنتی در خور نام هارمن کاردن ایجاد نماید .

این شرکت از این رو، وبسایت خود را با نام
www.iran-service-center.com
راه اندازی کرده و در اختیار شما قرار داده تا شما طرفداران این برند خوشنام بتوانید با خیال راحت محصولات اورجینال هارمن کاردن را با گارانتی معتبر از این سایت خریداری نمایید.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت آشنایی با دپارتمان های ارائه دهندۀ خدمات در نمایندگی هارمن کاردن و ویژگی های هر یک از آنها به بخش واحدهای تخصصی تعمیرات هارمن کاردن مراجعه نمایید.
تعمیر تلویزیون هارمن کاردن درمرکز سرویس ایران تعمیرات تلویزیون سونی,
تلویزیون های امروزی با پیشرفت تکنولوژی از سیستم حساس تری بهره مند شده اند و نسبت به تلویزیون های قدیمی زودتر دچار آسیب دیدگی می شوند. واحد تعمیر تلویزیون هارمن کاردن در تهران در راستای رفاه بیشتر کاربران حاضر در استان تهران راه اندازی شده است. با وجود هزینه های سنگین، امروزه اغلب کاربران تعمیر تلویزیون هارمن کاردن را نسبت به خرید آن ترجیح می دهند.

اما باید توجه داشته باشید به دلیل حساسیت های بسیار تلویزیون این دستگاه تنها باید توسط نیروی متخصص تعمیر شود. در مواردی اگر تعمیرات تلویزیون به دست افراد مبتدی انجام شود هزینه هایی به مراتب سنگین تر از خرید یک تلویزیون جدید را برای شما بر جای خواهد گذاشت. در ادامه به بررسی مراحل تعمیر تلویزیون هارمن کاردن در تهران و همچنین چگونگی تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون در این واحد می پردازیم .نمایندگی تعمیرات تلویزیون هارمن کاردن
انواع تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی در نمایندگی تعمیرات تلویزیون قابل تعمیر هستند. در صورتی که تلویزیون شما با اختلالاتی چون پرش تصویر، دو نیم شدن تصویر، قطع صدای تلویزیون، روشن نشدن دستگاه، شکستن پنل تلویزیون، کم نور و پر نور بودن بخش هایی از تصویر و … رو به رو شد می توانید با مراجعه به واحد تعمیرات تلویزیون آن ها را بر طرف کنید.

متخصصان حاضر در واحد تعمیر تلویزیون هارمن کاردن در تهران در قدم اول با بررسی های دقیق به عیب یابی دستگاه می پردازند و قطعه ی معیوب را شناسایی می کنند. عیب یابی دقیق مهم ترین بخش در فرآیند تعمیرات تلویزیون به شمار می رود و در صورتی که به درستی انجام نشود نتایج مطلوبی نخواهد داشت. به عبارتی زمانی که عیب یابی تلویزیون به درستی انجام نمی شود تعمیرات بی نتیجه بوده و مشکلات دستگاه حل نخواهد شد.

پس از عیب یابی فرآیند تعمیرات آغاز می شود. تعمیرات در واحد تعمیر تلویزیون هارمن کاردن در تهران با استفاده از مدرن ترین ابزارآلات انجام می شود. متخصصان و کارشناسان حرفه ای در این واحد به دلیل بهره مندی از به روز ترین متد های تعمیراتی در مدت زمانی کوتاه تمامی عیوب دستگاه را برطرف خواهند کرد. کلیه ی دستگاه ها پس از اعمال فرآیند تعمیرات برای کاربران تست شده و در مرحله ی آخر در صورت عملکرد درست به مشتری تحویل داده می شود.تعمیر مین برد تلویزیون هارمن کاردن

تعمیر مین برد تلویزیون یکی دیگر از سرویس‌های تخصصی ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر سونی در تهران است. از آنجا که مین برد تلویزیون محل قرارگیری پردازشگر تلویزیون، حافظه رم تلویزیون و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی، HDMI و … است، هر گونه اشکال پیش آمده در قابلیت های مذکور می‌تواند به نوعی با مین برد تلویزیون در ارتباط باشد.

به عبارتی دیگر علت بروز اشکال در صدا، تصویر، اتصالات تلویزیون و مواردی از این دست را می‌توان در مین برد جستجو کرد، چرا که بخش سخت افزاری مرتبط با این قابلیت ها، بر روی مین برد قرار گرفته است. خرابی مین برد تلویزیون نشانه‌هایی دارد که برخی از آنها عبارتند از: خاموش شدن تلویزیون و به حالت استند بای stand by رفتن، خاموش شدن خودبخودی تلویزیون، هنگ کردن تلویزیون، گیر کردن تلویزیون بر روی لوگو، روشن و خاموش شدن تلویزیون و .. . سرویس‌های مرتبط با تعمیر مین برد تلویزیون، به صورت تعمیر در محل نیز ارائه می‌گردد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون هارمن کاردنبه منظور رفاه حال کاربران خود اقدام به تاسیس نمایندگی تعمیرات تلویزیون هارمن کاردندر شهرستان ها کرده است. این نمایندگی با به کارگیری کارشناسانی با دانش و تجارب عملی بالا سعی در ارائه ی بهترین خدمات کیفی را دارد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون هارمن کاردن در تمامی استان های همدان ، گیلان ، اراک ، قزوین ، خراسان ، تبریز ، فارس ، گلستان، در شهرستان های اصفهان ، مشهد،زنجان ، رشت ، ساری ، کرمان ، کرمانشاه ، اهواز نیز خدمات ارائه می دهد، تا کاربران ساکن این شهرستان ها از خدمات تعمیراتی و فروش بهره مند شوند.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

تا به الان رای داده نشده . اولین نفری باشید که به این پست امتیاز میدهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همشهریان گرامی،

توجه شما را به این نکته جلب می‌نماییم که به مکان‌هایی که جواز کسب و تابلو در جلوی واحد خود نصب نکرده‌اند، اعتماد نکنید. این مکان‌ها به احتمال زیاد نمایندگی‌های معتبر نیستند و ممکن است هزینه‌های گزافی را به عنوان نمایندگی از شما دریافت کنند.

همچنین، حتماً قبل از مراجعه به هر سایتی، از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید. برای این کار می‌توانید از اتحادیه مربوطه استعلام بگیرید و یا به نماد اعتماد الکترونیک در سایت مورد نظر توجه کنید.

پروانه کسب مرکز سرویس ایران

The Courses