نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا

نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا (SNOWA)

تعمیرات تلویزیون اسنوا (SNOWA)

نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا (snowa) | یکی از بخش های مهم تلویزیون، قطعه ای به نام بک لایت است که مجموعه از چندین لامپ ال ای دی می باشد. این قطعه، نور مورد نیاز پنل برای نمایش تصاویر را فراهم می کند. اگر یکی از لامپ های بک لایت بسوزند، تصویر در همان نقطه تاریک خواهد شد. از طرفی، سوختن یکی از لامپ ها، موجب قطع جریان مدار و خاموشی لامپ های سالم خواهد شد. اگر تلویزیون شما صدا را به خوبی پخش می کند اما فاقد تصویر است، بدان معنا است که بک لایت آن آسیب دیده است.

البته تصویر در این حالت قطع نشده و تنها کم نور می شود. با تاباندن نور به صفحه نمایش، تصاویر دیده خواهند شد. به هر ترتیب، تعمیر بک لایت تلویزیون اسنوا نیاز به باز کردن پنل دارد. پنل قطعه بسیار حساسی است و اگر در حین باز شدن آسیب ببیند، شما باید قید تلویزیون تان را بزنید. بنابراین بهتر است تعمیر بک لایت را به کارشناسان مجرب و دوره دیده ی ما در نمایندگی تعمیرات تلویزیون هیوندا تحویل دهید.

اسنوا خود را اینگونه تعریف کرده است

اسنوا یک برند است! یک برند محبوب و دارای اصالت. همواره در افق طلایی رنگ انتخاب مشتریان، تداعی عزم ملی و اراده ایرانی بوده و خواهد بود.لوگو و نشان اسنوا، یادآور آرامش خاطر و آزادی کامل در انتخاب برای مشتریان گرامی است

چرا مرکز سوریس ایران؟’

استفاده از پیشرفته ترین ابزار و دستگاه های تعمیر روز دنیا
بهره مندی از نیروی کار ماهر و متخصصان زبده
امانت داری و مشتری مداری
استفاده از قطعات مرغوب و اورجینال
سابقه ای 15 ساله در زمینه تعمیرات تلویزیون اسنوا
تعمیرات تلویزیون در محل با گارانتی خدمات

تعمیر انواع تلویزیون در محل شما انجام می پذیرد. در صورتی که این تعمیرات زمان بر باشد، تلویزیون شما به صورت رایگان به مرکز تعمیرات مرکز سرویس ایران انتقال یافته و تعمیرات تخصصی بر روی آن انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهرستان ها

نمایندگی تعمیرات تلویزیون SNOWA به منظور رفاه حال کاربران خود اقدام به تاسیس نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهرستان ها کرده است. این نمایندگی با به کارگیری کارشناسانی با دانش و تجارب عملی بالا سعی در ارائه ی بهترین خدمات کیفی را دارد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا در تمامی استان های همدان ، گیلان ، اراک ، قزوین ، خراسان ، تبریز ، فارس ، گلستان، در شهرستان های اصفهان ، مشهد،زنجان ، رشت ، ساری ، کرمان ، کرمانشاه ، اهواز نیز خدمات ارائه می دهد، تا کاربران ساکن این شهرستان ها از خدمات تعمیراتی و فروش بهره مند شوند.

تعمیر ال سی دی تلویزیون/تعمیر تخصصی ال سی دی تلویزیون/تعمیرات ال سی دی تلویزیون/تعمیر ال ای دی تلویزیون/تعمیر تخصصی ال ای دی تلویزیون/تعمیرات ال ای دی تلویزیون/تعمیرات تخصصی ال ای دی تلویزیون/تعمیر تلویزیون ال سی دی/تعمیر تخصصی تلویزیون ال سی دی/تعمیرات تلویزیون ال سی دی/تعمیر تلویزیون ال ای دی/تعمیر تخصصی تلویزیون ال ای دی/تعمیرات تلویزیون ال ای دی/تعمیر تلویزیون آب خورده/تعمیر تخصصی تلویزیون آب خورده/تعمیرات تلویزیون آب خورده/تعمیر تلویزیون که روشن نمی شود/تعمیر تلویزیون خاموش شده/تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد

تعمیر تلویزیون/تعمیرات تلویزیون/تعمیرات تخصصی تلویزیون/تعمیر تلویزیون در محل/ سرویس تلویزیون در محل/تعمیر تخصصی تلویزیون/ سرویس فوری تلویزیون در منزل/تعمیرات سخت افزاری تلویزیون/تعمیر برد تلویزیون/نمایندگی تلویزیون/نمایندگی رسمی تلویزیون/نمایندگی اصلی تلویزیون/نمایندگی تعمیرات تلویزیون/نمایندگی تعمیر تلویریون/نمایندگی تعمیرات تخصصی تلویزیون/نمایندگی تعمیر تخصصی تلویزیون

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

تا به الان رای داده نشده . اولین نفری باشید که به این پست امتیاز میدهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت و سئو سایت : ونـــوس وب

همشهریان گرامی،

توجه شما را به این نکته جلب می‌نماییم که به مکان‌هایی که جواز کسب و تابلو در جلوی واحد خود نصب نکرده‌اند، اعتماد نکنید. این مکان‌ها به احتمال زیاد نمایندگی‌های معتبر نیستند و ممکن است هزینه‌های گزافی را به عنوان نمایندگی از شما دریافت کنند.

همچنین، حتماً قبل از مراجعه به هر سایتی، از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید. برای این کار می‌توانید از اتحادیه مربوطه استعلام بگیرید و یا به نماد اعتماد الکترونیک در سایت مورد نظر توجه کنید.

پروانه کسب مرکز سرویس ایران

The Courses