harmenka

نمایندگی تعمیرات اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon Onyx Studio 8

نمایندگی تعمیرات اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon Onyx Studio 8

اسپیکر Harman Kardon Onyx Studio 8 شاهکار مهندسی Harman Kardon در طراحی و زیبایی شناسی محصول است. طراحی این اسپیکر با ترکیبی از مصالح ساختمانی سازگار با محیط زیست ساخته شده از مواد بازیافتی، فوق العاده زیبا و چشم نواز است. نمایندگی تعمیرات اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon Onyx Studio 8 برای جابجایی بلندگوی قابل حمل Onyx Studio 8 به هر جایی می توانید از دسته آلومینیومی باکیفیت تعبیه شده در بدنه استفاده کنید. Onyx Studio 8 به طور خودکار میزان صدای خود را برای عملکرد صوتی کالیبره می کند.

نمایندگی تعمیرات اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon Onyx Studio 8

نمایندگی تعمیرات اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon Onyx Studio 8 یکی دیگر از قابلیت هایی که هارمن کاردون به اسپیکر قابل حمل Onyx Studio 8 اضافه کرده است، امکان برقراری تماس تلفنی است. نمایندگی تعمیرات اسپیکر هارمن کاردن Harman Kardon Onyx Studio 8 این اسپیکر مجهز به دو میکروفون باکیفیت است که صدای محیط را کاهش می دهد و به شما کمک می کند تا در هر زمان و هر مکان به طور کامل از تماس ها، جلسات و جلسات آموزشی شفاف لذت ببرید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

تا به الان رای داده نشده . اولین نفری باشید که به این پست امتیاز میدهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت و سئو سایت : ونـــوس وب

همشهریان گرامی،

توجه شما را به این نکته جلب می‌نماییم که به مکان‌هایی که جواز کسب و تابلو در جلوی واحد خود نصب نکرده‌اند، اعتماد نکنید. این مکان‌ها به احتمال زیاد نمایندگی‌های معتبر نیستند و ممکن است هزینه‌های گزافی را به عنوان نمایندگی از شما دریافت کنند.

همچنین، حتماً قبل از مراجعه به هر سایتی، از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید. برای این کار می‌توانید از اتحادیه مربوطه استعلام بگیرید و یا به نماد اعتماد الکترونیک در سایت مورد نظر توجه کنید.

پروانه کسب مرکز سرویس ایران

The Courses