iFGndex

نمایندگی تعمیرات ویدئو پروژکتور کاسیو (CASIO)

تعمیر ویدیو پروژکتورکاسیو :بی شک کاسیو نامی آشنا و قدیمیست ولی شاید نه لزوماً در عرصه ی تولید و ارائه دیتا پروژکتور. خبر جالب اینکه ویدئو پروژکتورهای کاسیو امروزه  حرفی جدید برای گفتن دارند؛ و آن چیزی نیست جز تکنولوژی ایجاد تصویر هیبرید Laser & LED. تکنولوژی ساختی که با کاهش مصرف برق، افزایش عمر لامپ و شعار دوستی با محیط زیست در کنار تکنولوژیهای لامپی قد علم کرده است.

تکنولوژی Laser & LED  عمر مفید منبع نوری ویدئو پروژکتور کاسیو را تا 20000 ساعت افزایش داده و خبر مسرت بخشی برای آندسته از کاربرانی ست که  نسبت به عمر محدودتر ویدئو پروژکتورهای لامپی حساس و نگران هستند. ویدئو دیتا پروژکتورهای با تکنولوژی LCD و  DLP دیگر مجهز به لامپ جیوه ای با طول عمر 2000 ساعت هستند. البته این طول عمر بالا یک روی سکه است. روی دیگر، قیمت نسبتا بالای ویدئو پروژکتور کاسیو ست که البته با توجه به مقرون به صرفه بودن زمان استفاده از آن توجیه اقتصادی دارد.

دیتا ویدیو پروژکتور کاسیو CASIO در طیف شدت روشنایی 2500 تا 4000 انسی لومنز و با تنوع قابل توجهی به بازار ارائه می شود. پورت های ورودی و خروجی کامل و پیشرفته، امکان ارتباط با شبکه وایرلس، امکان خواندن حافظه های USB، امکان پشتیبانی از پخش تصاویر سه بعدی 3D Ready و طراحی مدلهای بسیار باریک و قابل حمل از دیگر ویژگیهای برخی ویدئو پروژکتورهای کاسیو می باشد. مدلهایی که با رنگ بنفش در جدول مقابل مشخص شده اند علاوه بر همه ی مشخصات مدل همزاد، امکان برقراری ارتباط وایرلس و اتصال حافظه USB را دارند.

واحدهای تخصصی تعمیرات کاسیو در مجموعه مرکز سرویس ایران

مرکز تعمیرات کاسیوCASIO با درنظر داشتن تولیدات متنوع و گوناگون عرضه شده توسط این کمپانی، اقدام به ارائه خدمات مورد نیاز به کاربران و طرفداران محصولات کاسیو نموده است. مرکز تعمیرات کاسیو با بهره مندی از به روزترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از زبده ترین مهندسان این حوزه ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات است.

در این مرکز خدمات مرتبط با هر یک از محصولات کاسیو در پارت مجزای همان محصول و به دست کارشناسان همان حوزه انجام می پذیرد. در صورتی که شما نیز دارنده یکی از محصولات کاسیو هستید و دستگاه شما در حال حاضر به هر دلیل دچار اختلال در عملکرد گشته است. می توانید جهت دریافت خدمات مرتبط با آن به مرکز تعمیرات کاسیو مراجعه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات کاسیو به بخش زیر مراجعه نمایید.

هم‌اکنون کاسیو با حفظ جایگاه خود در میان تولیدکنندگان برتر نیمه‌هادی در جهان، علاوه بر تولید لوازم الکترونیکی، لوازم شبکه و پزشکی، یکی از بزرگترین شرکت‌های پخش و ضبط فیلم و موسیقی و یک موسسه خدمات مالی بین‌المللی است.

محصولات این شرکت همیشه طرفداران خاص خود را داشته است و در بازار جهانی با استقبال گسترده روبه‌رو بوده‌اند. شما کاربران گرامی می توانید جهت اطلاع از آخرین اخبار مرتبط با این کمپانی توانمند و پیشرو به وب سایت کاسیو CASIO    مراجعه نمایید.

نمایندگی تعمیرات ویدئو پروژکتور کاسیو CASIO  در شهرستان ها

نمایندگی تعمیرات ویدئو پروژکتور کاسیو به منظور رفاه حال کاربران خود اقدام به تاسیس نمایندگی تعمیر ویدئو پروژکتور casio در شهرستان ها کرده است و با به کارگیری کارشناسانی با دانش و تجارب عملی بالا سعی در ارائه ی بهترین خدمات کیفی را دارد.

نمایندگی تعمیر ویدئو پروژکتور کاسیو در تمامی استان های همدان ، گیلان ، اراک ، قزوین ، خراسان ، تبریز ، فارس ، گلستان، در شهرستان های اصفهان ، زنجان ، رشت ، ساری ، کرمان ، کرمانشاه ، اهواز نیز خدمات ارائه می دهد، تا کاربران ساکن این شهرستان ها از خدمات تعمیراتی و فروش بهره مند شوند.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای: 0

تا به الان رای داده نشده . اولین نفری باشید که به این پست امتیاز میدهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت و سئو سایت : ونـــوس وب

همشهریان گرامی،

توجه شما را به این نکته جلب می‌نماییم که به مکان‌هایی که جواز کسب و تابلو در جلوی واحد خود نصب نکرده‌اند، اعتماد نکنید. این مکان‌ها به احتمال زیاد نمایندگی‌های معتبر نیستند و ممکن است هزینه‌های گزافی را به عنوان نمایندگی از شما دریافت کنند.

همچنین، حتماً قبل از مراجعه به هر سایتی، از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید. برای این کار می‌توانید از اتحادیه مربوطه استعلام بگیرید و یا به نماد اعتماد الکترونیک در سایت مورد نظر توجه کنید.

پروانه کسب مرکز سرویس ایران

The Courses